.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب اعضای ستاد امور جوانان مازندران
استاندار مازندران اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان را معرفی و تأکید کرد:‌ ‌با مشارکت همه باید بسترهای مناسب‌تری برای پیشبرد هدف‌های تعیین شده در راستای اشتغال جوانان ایجاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید علی اکبر طاهایی، صبح سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: استفاده از نقطه نظرات جوان ها، موضوعی جدی است و شرکت‌های مشاوره کاریابی باید از این نقطه نظرات استفاده کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه جامعه به راهنمایی و آموزش در امور زندگی و رسیدن به کمال نیاز دارد، گفت:‌ ‌با مشارکت همه باید بسترهای مناسب‌تری برای پیشبرد هدف‌های تعیین شده در راستای اشتغال جوانان ایجاد کرد.

طاهایی، خواستار استفاده از ظرفیت NGO های استان شد و گفت: عدم کارجمعی و گروهی در ساماندهی برنامه های اوقات فراغت جوانان، از معایب بزرگی بود که با شروع فعالیت و همکاری تشکل های فعال جوانان و حمایت دولت از آنان، مشکل فوق اکنون در جامعه بسیار کمرنگ شده است.

وی خواستار کیفی سازی برنامه های اوقات فراغت جوانان در جامعه شد و افزود: برنامه ریزی برای بارور کردن اوقات فراغت جوانان نباید تنهابه زمانی خاص مانند تعطیلات تابستان خلاصه شود.

طاهایی افزود: فعالیت دستگاه های اجرایی در امور جوانان با تشکیل وزارتخانه جدید باید ساماندهی شود تا از موازی کاری برای اجرای برنامه های اوقات فراغت جلوگیری گردد.

استاندار مازندران در این مراسم دراحکامی جداگانه، مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، بانوان وامور خانواده، دفتر اجتماعی استانداری، فنی و حرفه ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، تعاون، کارو رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و روسای سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج سازندگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، جمعیت هلال احمر استان را به عنوان اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان منصوب کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.